• Μείνετε σε επαφή
  •  
  •  
  •  
  •  

Προβολή Νέου

O "Κώδικας 1842" στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό European Cultural Brand Awards

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Το «Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών - Ιδρυμα Βούρου-Ευταξία» συμμετέχει στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό European Cultural Brand Awards, που διοργανώνεται στο Βερολίνο από τις 30 μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2014, υπό την αιγίδα του διεθνούς οργανισμού πολιτιστικού μάρκετινγκ και χορηγιών Causales. Όπως διαπιστώνεται από το ηλεκτρονικό περιοδικό του οργανισμού Causales στο οποίο δημοσιεύονται οι υποψηφιότητες, το Μουσείο μας είναι η μόνη υποψηφιότητα από Ελλάδα.

Η συμμετοχή του Μουσείου στο διαγωνισμό βασίζεται στη συστηματική υιοθέτηση και ανάπτυξη διαδραστικών πρωτοβουλιών, που επιτρέπουν την εύκολη προσέγγιση των επισκεπτών στο Μουσείο καθιστώντας τα μηνύματα που εκπέμπουν τα αντικείμενα περισσότερο αναγνώσιμα. Στο πλαίσιο αυτού του σκεπτικού δημιουργήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κώδικας 1842», που επικεντρώνεται στο πρόπλασμα της Αθήνας του 1842 κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Ο «Κώδικας 1842» είναι ένα καινοτόμο παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, που συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες (tablets) και επιλεγμένα εκθέματα του Μουσείου σε διαδρομές ποικίλης δυσκολίας για να επιτρέψει σε παιδιά και ενήλικες να γνωρίσουν την Οθωνική Αθήνα.

Δημιουργός και εμπνευστής του «Κώδικα 1842» είναι η Κατερίνα Γρηγοριάδη, επικεφαλής της ομάδας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου. Η ιδέα ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια της εφαρμογής Clio Muse και των Ειρήνης Μαρκογιαννάκη, Λεωνίδα Αργυρού και Deborah Elis.

Η δημιουργία του «Κώδικα 1842» σε όλα τα στάδια έγινε με την επίβλεψη της Διευθύντριας του Μουσείου.

http://issuu.com/causales/docs/cultural_brands_2015/1?e=1676992/9276035